KPN klantenservice

By | 13 februari 2019




De KPN klantenservice en Webcare zijn iedere dag bereikbaar, zowel telefonisch als via het KPN forum (community), Facebook en Twitter. Hieronder vindt u alle benodigde informatie en de meest gestelde vragen en antwoorden die klanten stellen aan de klantendienst over bijvoorbeeld een KPN storing.

De klantenservice KPN is 24/7 bereikbaar, dus 24 uur per dag en 7 dagen per week, ook op zon- en feestdagen.




Telefoonnummers:

klantenservice KPN mobiel vanaf andere telefoon: 0800 0105 (gratis)
klantenservice KPN vanaf KPN mobiel: 1200 (gratis)
klantenservice KPN bellen uit het buitenland: +31 6 12001200 (tarief voor bellen uit het buitenland)
klantenservice KPN Internet, Bellen en Televisie: 0800 0402 (gratis)
klantenservice KPN Hoofdkantoor: 070 343 43 43 (lokaal tarief)

U kunt contact met de KPN klantenservice opnemen, meer informatie vindt u op deze pagina.

KPN facebook

Ook de KPN is tegenwoordig via Facebook te bereiken, evenals de KPN webcare (via twitter). De Facebookpagina is bereikbaar via via deze url. Heb je een vraag, login dan in op Facebook en stel deze aan deze Nederlandse internet- en telefoonprovider.



KPN twitter

KPN Twitter, ook wel KPN webcare genoemd, kun je bereiken via hun twitter account: KPN twitter. Je hebt dus een Twitter account nodig om zo een antwoord op je vragen te krijgen. Na het inloggen op twitter, stel je je vraag aan de klantendienst.

KPN forum / community

Via het KPN community, beter bekend als de KPN forum, kun je hulp krijgen van andere KPN klanten. Hier helpt men elkaar om problemen op te lossen. Open een browser en type in de balk het volgende in: https://forum.kpn.com/ of ga rechtstreeks via deze link.

Inloggen op dit online forum gaat via MijnKPN, je hebt dus een geregistreerde account nodig. Op Mijn KPN kun je je klant- en abonnementsgegevens bekijken en beheren.

2 thoughts on “KPN klantenservice

  1. Ida Schrijver

    Ik weet niet of dit probleem hier thuis hoort, maar ik vind nergens geen andere plek om het te deponeren.
    Sinds jaar en dag stuur ik enkele malen per jaar een e-mailbericht naar een grote hoeveelheid e-mailadressen van personen die te kennen hebben gegeven dat ze deze berichten van mij willen ontvangen.
    Steeds vaker en meer krijg ik deze berichten omgaand terug met de mededeling dat het bericht bij een of meer daaronder weergegeven adressen niet is bezorgd. Waarschijnlijk komt dit doordat zo’n bericht wordt gezien als SPAM, wat in dit geval dus niet zo is. Wat is hieraan te doen. De betreffende geadresseerden blijken nadien ook individueel niet meer door mij bereikbaar te zijn. Is hiervoor een oplossing?

    Reply
  2. Klinge

    Ik denk dat uw artikel is zeer goed. Ik heb veel geleerd van de dingen. Heel hartelijk bedankt

    Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *