KPN klantenservice

By |

De KPN klantenservice en Webcare zijn iedere dag bereikbaar, zowel telefonisch als via het KPN forum (community), Facebook en Twitter. Hieronder vindt u alle benodigde informatie en de meest gestelde vragen en antwoorden die klanten stellen aan de klantendienst over bijvoorbeeld een KPN storing.

De klantenservice KPN is 24/7 bereikbaar, dus 24 uur per dag en 7 dagen per week, ook op zon- en feestdagen.

Telefoonnummers:

klantenservice KPN mobiel vanaf andere telefoon: 0800 0105 (gratis)
klantenservice KPN vanaf KPN mobiel: 1200 (gratis)
klantenservice KPN bellen uit het buitenland: +31 6 12001200 (tarief voor bellen uit het buitenland)
klantenservice KPN Internet, Bellen en Televisie: 0800 0402 (gratis)
klantenservice KPN Hoofdkantoor: 070 343 43 43 (lokaal tarief)

U kunt contact met de KPN klantenservice opnemen, meer informatie vindt u op deze pagina.

KPN facebook

Ook de KPN is tegenwoordig via Facebook te bereiken, evenals de KPN webcare (via twitter). De facebookpagina is bereikbaar via via deze url. Heb je een vraag, login dan in op Facebook en stel deze aan deze Nederlandse provider.

KPN twitter

KPN twitter, ook wel KPN webcare genoemd, kunb je bereiken via hun twitter account: KPN twitter. Je hebt dus een twitter account nodig om zo een antwoord op je vragen te krijgen. Na het inloggen op twitter, stel je je vraag aan de klantendienst.

KPN forum / community

Via het KPN community, beter bekend als de KPN forum, kun je hulp krijgen van andere KPN klanten. Hier helpt men elkaar om problemen op te lossen. Open een browser en type in de balk het volgende in: https://forum.kpn.com/ of ga rechtstreeks via deze link.

Inloggen op dit online forum gaat via MijnKPN, je hebt dus een geregistreerde account nodig. Op Mijn KPN kun je je klant- en abonnementsgegevens bekijken en beheren.