Mijn Tele2

By | 13 februari 2019




De allerbeste telecomaanbieder van Nederland worden, dat is het duidelijke en zeker ambitieuze doel van Tele2. Daarom wilt het bedrijf sinds zijn oprichting zo’n twintig jaar geleden, komaf maken met het monopolie van de bestaande, grote telecomaanbieders. Dankzij deze visie kunnen mensen tegenwoordig voor een paar cent naar elk land ter wereld bellen. Ook kun je zelf bepalen hoe je je mobiele abonnement wilt samenstellen en halen ook bedrijven hun voordelen uit een samenwerking met Tele2. Niets dan goed nieuws natuurlijk, maar ben je als klant ook beter af bij zo’n kleinere speler? Hoe zit het bijvoorbeeld met je webmail en je persoonlijke Mijn Tele2 pagina?




Alles regelen via Mijn Tele2

Nog handiger dan de webmail, is de persoonlijke pagina waarop je al je zaken, die iets te maken hebben met Tele2, kunt regelen. Als je gaat naar deze pagina, dien je eerst uit vier mogelijkheden te kiezen waarvoor je je wilt inloggen. Dit zijn: Internet, TV en/of Bellen, Mobiel (abonnement), Mobiel (Prepaid) en Vaste Telefonie. Per product heb je dus een aparte inlogpagina en dat kan best wel vervelend zijn. Als je bijvoorbeeld met alle vier de producten werkt, is het een groot heikel punt om het wachtwoord van alle producten te onthouden. Helaas is het niet mogelijk om ze met elkaar te koppelen.



Werk via de Mijn Tele2 app

Op een ander gebied gaat de telecomaanbieder dan wel weer mee met z’n tijd. Daarom kun je ook de gratis app downloaden via Google Play en de App Store. Met de app heb je altijd en overal inzicht in je bel-, sms- en dataverbruik. Bekijk ook je factuur- en abonnementsgegevens wanneer je dat wilt. Heb je vragen? Dan kun je via de app een vraag stellen aan de Tele2 klantenservice. Dit doe je via de Virtuele Assistent. Ook heb je via de app toegang tot het Forum waar andere gebruikers je kunnen verder helpen. Tot slot heb je met de toestelhulp altijd je telefooninstellingen bij de hand. Let wel dat je met de app niet helemaal hetzelfde kunt dan met de online versie van Mijn Tele2. Zo kun je geen simkaart activeren of aanvragen en je abonnement aanpassen.

Download de app van Tele2 vandaag nog en ontdek zelf de vele mogelijkheden. Bij vragen of opmerkingen, kun je steeds terecht bij de klantenservice via mail of telefoon.

Voor elke klant een webmail

Als je surft naar de website van Tele2, zie je rechts bovenaan een link naar Mijn Tele2 en Mijn Tele2 webmail. Laat ons starten met een kleine analyse van die laatste. Net zoals bij elke telecomaanbieder, heb je als klant recht op een eigen webmail. Als je hierop klikt, kom je meteen op de inlogpagina terecht. Je zult zien dat je ook de keuze hebt uit drie extensies: @tele2.nl, @versatel.nl en @zonnet.nl. Die laatste twee zijn oude telecombedrijven die zijn opgegaan in Tele2. Mensen die echter nog een webmail van toen hebben, kunnen die blijven gebruiken door in te loggen op Tele2 mail.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *