Mijn Telfort

By | 9 februari 2019

Al meer dan twintig jaar is Telfort aanwezig in het Nederlandse kringetje van aanbieders van internet, mobiele telefonie en televisie. Door de jaren heen is er natuurlijk heel wat veranderd in die wereld en ook voor Telfort zelf. Het telecombedrijf werd in 1996 opgericht met als doel om voordelige telefonie aan te bieden voor de vaste lijn. Toen telefonie ook mobiel werd, sprong Telfort in 1998 meer op die kar. Hetzelfde gebeurde in 2007 toen de wereld al niet meer zonder internet kon. En tot slot werd ook interactieve televisie nog aan de activiteiten toegevoegd en dit in 2011. Tegenwoordig is Telfort een onderdeel van KPN. Maar het doel is nog steeds hetzelfde zoals in de begindagen: alles zo voordelig mogelijk aanbieden!

Jouw persoonlijke omgeving

Net zoals bij alle telecombedrijven heb je als Telfort-klant het recht op een persoonlijke, virtuele omgeving. Deze heet dan Mijn Telfort. Als je surft naar de website van Telfort, vind je aan de rechterkant een knop die je doorlinkt naar Mijn Telfort. Als je hier met je muis over scrolt, zie je dat er Mijn Telfort Thuis en Mobiel staat. Twee opties dus, maar wat is het verschil? Mijn Telfort Thuis omvat alles wat te maken heeft met internet, televisie en bellen. Mijn Telfort Mobiel gaat dan over het mobiel abonnement. Om het wat eenvoudiger te maken, kunnen je deze twee omgevingen met elkaar koppelen. Zo hoef je maar eenmaal je gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken.

Ook beschikbaar via de app

Onder het mom “alles kan beter”, heeft Telfort ook een Mijn Telfort App. Via deze applicatie kun je eigenlijk hetzelfde doen als Mijn Telfort Thuis en Mobiel. Je kunt altijd en overal je verbruik en facturen bekijken. je abonnement, gegevens of instellingen wijzigen en zelf extra bundels toevoegen. Inloggen doe je gewoon met je telefoonnummer en het wachtwoord dat je ook gebruik om in te loggen op Mijn Telfort. Je kunt de app zowel voor Android als iOS downloaden. De app is gebruiksvriendelijk. Momenteel telt die dan ook 3,5 sterren op Google Play en 2,5 op de App Store. Download de app vandaag nog gratis en breng zelf je stem uit!

Mijn Telfort wachtwoord vergeten?

Bij Telfort gebruik je hetzelfde wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel en Thuis, en de gratis applicatie. Dat is heel handig, want je zou niet de eerste zijn die al eens een wachtwoord durft te vergeten. Het kan echter altijd voorkomen dat je je wachtwoord plots vergeet. Bijvoorbeeld als je nooit in- en uitlogt en je computer het dan plots wel eens voor jou doet. Gelukkig kun je op elk moment een nieuw wachtwoord aanvragen. Als je via Mijn Telfort Mobiel je wachtwoord wilt wijzigen, ontvang je per sms een code waarmee je je wachtwoord kunt veranderen. Bij Mijn Telfort Thuis moet je je gebruikersnaam en de drie laatste cijfers van je rekeningnummer opgeven. Daarna ontvang je per e-mail een link om je wachtwoord aan te passen. Om misbruik te voorkomen kun je vijf keer per uur een nieuw wachtwoord aanvragen. Lees hier hoe je online kunt inloggen op Telfort webmail.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *