Tele2

Tele2 is een van oorsprong Zweeds bedrijf en kwam in 1997 naar Nederland en 2003 ging deze telecom reus (heden meer dan 30 miljoen klanten) naar België, maar deze werd in 2007 alweer overgenomen door de KPN en deze veranderde de naam voor consumenten in Base. In Nederland daarin tegen werd in 2005 het verliesgevende Versatel overgenomen en later BBned. Tele2 is actief in de spraak-, data-, internet- en tv-diensten en biedt deze aan consumenten, zakelijk- en wholesale markt aan en heeft daarvoor een eigen glasvezelnetwerk.

Tele2 producten en diensten:

Tele2 biedt naast diensten aan de consument ook producten aan zakelijke klanten, zoals internet, vaste- en mobiele diensten. Hieronder een overzicht van enkele van haar diensten en producten:

Consument

  • Internet, Bellen en TV
  • Internet en TV
  • Internet en Bellen
  • Tele2 superdeals aanbiedingen
  • Zakelijk

  • VPN bedrijfsnetwerk
  • Zakelijk Internet
  • Tele2 storingen & onderhoud

    Zoals we allemaal weten, helaas komt het voor dat een provider last heeft van storingen en ook Tele2 ontkomt daar niet aan. Heb je last van een storing? Meld dit dan onderaan deze pagina. Het kan uiteraard zijn dat er onderhoud wordt gepleegd aan het netwerk, ook dat kunt u vinden wanneer u op onderstaande link klikt. We hebben een aantal storingen en oplossingen voor u in kaart gebracht:

    Tele2 storing melden

    Tele2 beoordeling

    Geef uw mening over Tele2 en laat ons en andere klanten/bezoekers dit weten. U kunt de review hieronder invullen en klik op de volgende link voor een uitgebreide Tele2 beoordeling. Samen kunnen we iets doen aan de kwaliteit.

    Service
    1
    Kwaliteit
    1
    Aanbod
    1
    Prijs
    1
      Laden, even wachten svp. yasr-loader

    Tele2 klantenservice

    Bij problemen en vragen kun je contact opnemen met de Tele2 klantenservice en deze zullen je dan zo goed mogelijk proberen te helpen.

    Tele2 klantenservice: 020-754 4444 of 1200 (alleen via mobiele nummer van Tele2). Bereikbaar van Ma. t/m Vr. van 09.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Uitzondering: indien je vraag over vaste telefonie gaat (Analoge Vaste telefonie Thuis), dan zijn ze bereikbaar van Ma. t/m Za. van 09.00 tot 17.00 uur.

    Bel je vanuit het buitenland, gebruik dan: +31640191602

    Zakelijke klanten, kijk op deze pagina.

    Voor meer uitgebreide informatie over de klantenservice, de faq, het forum, etc. kijk op Klantenservice Tele2 pagina.

    Tele2 webmail

    Tele2 klanten kunnen online inloggen op hun e-mailbox, dit heet webmail. We hebben een aantal problemen tijdens instellingen of het inloggen op Tele2 mail op een rijtje gezet. Heb je daarom vragen en/of problemen met Tele2 webmail, klik dan op onderstaande link op de link en u vindt alle informatie over inloggen, instellingen, SMTP, POP3, spambox, wat te doen als je je wachtwoord bent vergeten, etc.

    Tele2 webmail informatie of klik hier om direct naar de Tele2mail inlog pagina te gaan.

    Tele2 Speedtest

    Wilt u weten hoe snel uw Tele2 internetverbinding nu werkelijk is, wij hebben de Tele2 speedtest op onze site gezet, waarmee je dit kunt controleren. Let wel, per regio kunnen snelheden verschillen, maar u ziet wel de maximale snelheid dat u op dat moment kunt halen in uw woonplaats. Gebruik voor de test de volgende link:Tele2 speedtest en vergelijk de uitkomst met die van van andere providers.

    Tele2 doorschakelen

    Tele2 klanten kunnen hun vaste- en mobiele telefoon doorschakelen naar een ander nummer. Hieronder vindt u de pagina met uitleg hoe u bij deze provider uw telefoonaansluiting kunt instellen om door te verwijzen naar een ander toestel. U kunt doorschakelen naar een ander vaste lijn of een mobiele telefoon. Hier is dan de doorschakel pagina met alle informatie:

    Op de Tele2 doorschakelen informatie pagina vindt u meer nuttige info.

    Mijn Tele2

    Als klant krijgt u een account op Mijn Tele2, u kunt dan online uw facturen bekijken, instellingen wijzigen, e-mail adressen aanmaken, etc. Nieuwe klanten van Internet en Bellen ontvangen binnen 5 werkdagen na aanmelding een brief thuis met daarin de inloggegevens. De gebruikersnaam is dan het gedeelte van je e-mailadres dat voor het apenstaartje: @ komt. Voorbeeld e-mailadres is: janmetdepet@tele2.nl, dan is uw gebruikersnaam: janmetdepet.

    Bekijk de inloggen op Mijn Tele2 pagina of log rechtstreeks in op de Tele2 website