Ziggo klantenservice

By |

De Ziggo klantenservice en Webcare zijn iedere dag bereikbaar, zowel telefonisch als via het Ziggo forum (community), Facebook en Twitter. Hieronder vindt u alle benodigde informatie en de meest gestelde vragen en antwoorden die klanten stellen aan de klantendienst over bijvoorbeeld een Ziggo storing.

De klantenservice is dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur, ook op zon- en feestdagen.

Telefoonnummers:

Ziggo abonnee? Bel gratis: 1200 (gratis)
klantenservice Ziggo algemeen: 088-7170000 (lokaal tarief)
klantenservice Ziggo particulier: 0900-1884 (normaal tarief)
klantenservice Ziggo zakelijk: 0800-0620 (gratis)

U kunt contact met Ziggo opnemen, meer informatie vindt u op deze pagina.

Ziggo facebook

Zoals bijna alle bedrijven tegenwoordig is ook Ziggo bereikbaar via facebook. De webcare service, zoals dit team wordt genoemd, heeft een facebookpagina, bereikbaar via deze link. Nadat je bent ingelogd op Facebook kun je rechtstreeks vragen stellen aan deze provider.

Ziggo twitter

Ziggo webcare is via meerdere sociale media te bereiken, zo ook twitter en wel via: Ziggo twitter. Inloggen op je twitteraccount en vragen stellen maar. Bedenk wel dat alles wat je twittert openbaar is en dat dit voor altijd on-line staat. Pas dus op met privacy gevoelige informatie.

Ziggo community

Op de Ziggo community helpen leden andere leden bij problemen, vaak omdat ze dit zelf al eens hebben ondervonden. Het een een forum, waar alle problemen zijn ingedeeld in rubrieken. Je kunt de Ziggo community vinden door in de browserbalk de volgende url in te typen: https://community.ziggo.nl/ of rechtstreeks via deze link.

Inloggen op dit online forum gaat via Mijn Ziggo, je hebt dus een geregistreerde account nodig. Op Mijn Ziggo kun je je klant- en abonnementsgegevens bekijken en beheren.